søndag 30. september 2012

Fra rødt til blått...



Det er litt rart hva en skal "henge seg opp i".. Uvesentlig vil vel mange kalle dette, men:
JEG likte ikke at den gamle ytterdøra i Myra var RØD!!


Egentlig så er vel dette ei dør som etter hvert blir byttet ut, så hvorfor bry seg??


Jo.. jeg tror det var riktig å male den BLÅ så lenge!


Jeg er ikke begeistret for  hus som er malt blå, det er sjelden det passer i naturen, men denne ytterdøra burde absolutt være blå.. det er jo ved kysten.. Og er du ikke enig i at dette ble mildere, liksom??
Litt mykere ?
Mer  VELKOMMEN ??


Et stort trau med lilla lyng ville gjort seg nå...
Det ordner vi neste gang vi kommer til Myra!

Ha det bra så lenge!!



2 kommentarer:

  1. Heisann!:)Helt enig, mye finere med blå dør.. det ble et roligere inntrykk..jeg likte det.:):)

    SvarSlett
  2. Takk for det Else Britt, kjekt med "medhold".. du vet det er mange mannfolk i familien min, og det er ikke alltid de er enige i hva jeg bruker tanker og tid på:-)

    SvarSlett