søndag 26. februar 2012

Hva jeg kan hjelpe deg med

Jeg er "oppvokst" i min fars fargehandel, hvor jeg tidlig ble interessert i bl.a. fargelære. Etterhvert var jeg,-tross ung alder heldig,- og fikk delta på ulike kurs som har vært nyttig for videre jobb og interiørutdanning. Jeg er nå godt voksen, men blir aldri lei av faget mitt. Det skjer noe nytt hele tiden som krever  oppdatering, og det er flott å følge med på  Nye trender og utvikling av Nye produkter. Jeg jobber veldig mye med planløsning/tegning av kjøkken og bad til daglig, samt at jeg har ansvar for en malingsavdeling.

Gjennom mitt lille firma VELKOMMEN HJEM  kan jeg tilby tjenester som:

  • Fargesetting/fargeforslag
  • Planløsning
  • Produktveiledning                                                              
  • Boligstyling
  • Interiørkurs
  • Formidling av kontakt med håndverkere



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar